وبلاگ

نکاتی در خصوص خرید گرده گل

گرده گل یکی از جذاب ترین فراورده های زنبور عسل است.

تنوع رنگ و خواص فوق العاده زیاد گرده گل باعث شده تا از آن به عنوان یک ماده محبوب در دنیا یاد شود. برخی معتقدند که بعد از عسل، گرده گل می تواند عمومی ترین فراورده زنبورعسل باشد که می تواند به مصرف همه افراد برسد. البته دیگر محصولات مثل بره موم و ژل رویال نیز این ویژگی را دارند اما بیشتر به آن ها به عنوان ماده ای درمانی نگاه می شود تا یک ماده ای که بتوان از آن در آشپزی و وعده های مختلف غذایی استفاده کرد.

گرده گل واقعا یک ماده خاص و ویژه است که خواص بی نظیر یا لااقل کم نظیری دارد و به همین علت است که خرید گرده گل با چالش ها و شایعات مختلف سر و کار دارد. در هنگام خرید گرده گل، باید به این موضوع توجه داشته باشید که شما با یک ماده کمتر شناخته شده مواجه هستید. در نتیجه بهتر است فریب برخی اطلاعات غلط در مورد این ماده را نخورید و هوشمندانه خرید خود را انجام دهید.

 

آیا تنوع رنگ و گیاه در گرده گل مهم است؟

احتمالا شما هم به تنوع رنگ جذاب گرده گل توجه کرده اید ومشاهده کرده اید که بعضی از بسته بندی های گرده گل تنوع رنگ چندانی ندارند.

بارها دیده ایم که در جاهای مختلف به ویژه پیج های اینستاگرامی در این زمینه نوشته اند که گرده گل با تنوع رنگی کم، خوب نیست! اما آیا این طور است؟

 

واقعا تنوع رنگ گرده گل زنبور عسل بخاطر چیست؟

بسیاری از زنبورداران ممکن است چندین نوع گرده متفاوت با رنگ های متفاوت را با هم مخلوط و روانه بازار کنند.

طبیعتا هرچه تنوع گیاهی گرده بالاتر باشد، احتمال تنوع رنگی هم بالاتر است. اما ممکن است در بسیاری از دشت ها تنوع گیاهی بالا باشد؛ اما رنگ گرده ها شبیه به هم باشند. آیا می توانیم بگوییم این گرده ها که رنگ شبیه به هم دارند، خاصیت کمتری خواهند داشت؟ قطعا خیر!

تنوع گیاهی نیز از این لحاظ مهم است که شما می توانید با مصرف یک قاشق گرده گل، انواع گرده گیاهان مختلف را به درون بدن خود منتقل کرده و در نتیجه خواص متعددی را به خود منتقل کنید.

خلاصه اینکه تنوع رنگ یا حتی تنوع گیاهی گرده گل نباید موضوعی باشد که در مورد خرید گرده گل برای شما اهمیت پیدا کند.

باید از تازگی گرده گل مطمئن شوید

 

یکی از پارامترهایی که باید در هنگام خرید گرده گل مورد توجه قرار دهید، تازگی گرده است. گرده های مانده هم خاصیت کمتری دارند و هم ممکن است به دلیل عدم نگهداری صحیح، دچار کپک یا دیگر آلودگی ها شده باشند.

به همین دلیل است که باید به برندهای معتبر و شناخته شده برای تهیه گرده گل مراجعه کرد چرا که اگر گرده گل به صورت صحیح نگهداری نشود دچار کپک و آلودگی های دیگری می شود که برای سلامتی انسان مضر هستند.

 

توجه به قیمت محصول

 

باید در زمان خرید گرده گل قیمت را هم بررسی کنیم چرا که به دلیل عدم اطلاعات دقیق توسط برخی از خریداران گرده گل، فروشندگانی هستند که با توصیف های غیرواقعی از محصول خود اقدام به گران فروشی گرده گل می کنند.

تنوع رنگ، قرارگیری گرده برخی گل های خاص و… نیز شگردهایی است که این افراد برای بالا بردن قیمت از آن استفاده می کنند.

مشاهده شده در برخی از پیج های اینستاگرامی با ادعاهای واهی، گرده گل به ۱۰ برابر قیمت واقعی به فروش می رسد.

خرید از برندهای معتبر و دارای استاندارد

زمانی که تصمیم قطعی برای خرید گرده گل گرفتید، می بایست به محل فروش این نوع محصولات ، اعتبار و سابقه برند آن توجه داشته باشید.

متاسفانه به دلیل استقبال بسیاری از مردم از محصولات ارگانیک و دارو های طبیعی، برخی افراد سود جو نیز تلاش می کنند مواد مشابه بی کیفیت و یا دارای ناخالصی را به نام گرده گل به فروش برسانند.

اگر در این مورد بی توجه باشید و بدون بررسی دقیق محصولی با کیفیت پایین خریداری کنید، احتمالا به جای نتیجه ای قابل قبول، با مشکلاتی نیز مواجه خواهید شد.

پیشنهاد ما به شما خرید از برند پادنا است چرا که این برند شناخته شده، دارای علامت استاندارد و نشان سیب سلامت است و هم از بهترین آزمایشگاه تخصصی کنترل کیفی برخوردار می باشد و تمام محصولات را در بهترین شرایط ممکن بسته بندی و نگهداری می کنند.

 

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من